Комнатные растения составляют ту неотъемлемую часть бытового окружения человека, которая способствует его эстетическому воспитанию. Но любовь к комнатным растениям – это не просто увлечение, это еще и возможность пополнить свои знания о живой природе. Используя комнатные растения в качестве демонстрационного материала или объектов для опытов и экспериментов при изучении различных тем школьного курса ботаники, можно формировать многие биологические понятия
(Кімнатні рослини складають ту невід'ємну частину побутового оточення людини, яка сприяє його естетичному вихованню. Але любов до кімнатних рослин – це не просто захоплення, це ще і можливість поповнити свої знання про живу природу.)
До загальновживаних каналів сприйняття відносять зоровий канал (зорово-сприймаючі особи), слуховий канал (слухо-сприймаючі особи) і моторний канал (моторно-сприймаючі особи). Зоровий канал сприйняття – це когнітивна здатність сприймати нову інформацію переважно за допомоги зору.
Проблема мотивации является актуальной как в отечественной, так и в зарубежной психологии. С одной стороны, это происходит потому, что необходимость внедрения в практику психологических исследований, выход к реальному поведению человека, к его регуляции требует сегодня реального познания закономерностей человека и, особенно в отношение и их реализации. С другой стороны назрела необходимость раскрытия связей внутренних мотивационных тенденций человека к действию с социальной детерминации его психики.
На підставі аналізу теоретичних джерел, вивчення стану навчальної образної діяльності у старшій школі (анкети, спостереження, бесіди, самоаналіз тощо) та обґрунтованих концептуально-наукових засад нами розроблено теоретичну модель програми поетапного розвитку образного мислення старшокласників засобами природничо-наукових дисциплін
Аналіз тенденцій розвитку біологічної науки та шкільної практики дає змогу стверджувати, що цілі біологічної освіти мають визначатися з урахуванням загальних законів природи й орієнтувати навчання на формування стратегії поведінки людини у біосфері...
Відомий американський психолог П. Торранс, який уславився дослідженнями творчої обдарованості, визначив якості творчо обдарованих дітей. Ось цей реєстр: 1) нерівно успішний; 2) вибивається із загального темпу; 3) дивний у поведінці, незрозумілий...