До загальновживаних каналів сприйняття відносять зоровий канал (зорово-сприймаючі особи), слуховий канал (слухо-сприймаючі особи) і моторний канал (моторно-сприймаючі особи). Зоровий канал сприйняття – це когнітивна здатність сприймати нову інформацію переважно за допомоги зору.
Проблема мотивации является актуальной как в отечественной, так и в зарубежной психологии. С одной стороны, это происходит потому, что необходимость внедрения в практику психологических исследований, выход к реальному поведению человека, к его регуляции требует сегодня реального познания закономерностей человека и, особенно в отношение и их реализации. С другой стороны назрела необходимость раскрытия связей внутренних мотивационных тенденций человека к действию с социальной детерминации его психики.
На підставі аналізу теоретичних джерел, вивчення стану навчальної образної діяльності у старшій школі (анкети, спостереження, бесіди, самоаналіз тощо) та обґрунтованих концептуально-наукових засад нами розроблено теоретичну модель програми поетапного розвитку образного мислення старшокласників засобами природничо-наукових дисциплін
Аналіз тенденцій розвитку біологічної науки та шкільної практики дає змогу стверджувати, що цілі біологічної освіти мають визначатися з урахуванням загальних законів природи й орієнтувати навчання на формування стратегії поведінки людини у біосфері...
Відомий американський психолог П. Торранс, який уславився дослідженнями творчої обдарованості, визначив якості творчо обдарованих дітей. Ось цей реєстр: 1) нерівно успішний; 2) вибивається із загального темпу; 3) дивний у поведінці, незрозумілий...
1. Організаційна робота 1.1. Щороку складати графік чергування учнів 1.2. Щорічно проводити інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету 1.3. Проводити роз᾽яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та безпеки життєдіяльності:
Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади функ¬ціонування і розвитку системи загальної середньої освіти, що сприяє вільному розвитку людської особистості, формує цінності правового демократичною суспільства в Україні. Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Виховання любові і пошани до державної символіки, ритуалів суверенної України посідає одне з чільних місць у системі громадянського, зокрема патріотичного, виховання учнів.